Student / alumnus sign in
Before first signing in your account should be activated.
Your ID number is your first login.
After logging in, you can change your login in the Account tab.
Password is set at the first signing in / account activation.
Asystent ds. projektów i rezerwacji międzynarodowych z j. niemieckim
Professional area
Assistant Work / Office Staff: Assistant
Job type
permanent job
Form of work
stationary
Candidate type
Student/Alumnus
Country
Poland
Voivodeship
Lower Silesian Voivodeship
City
Wrocław
Duties
Znasz bardzo dobrze język niemiecki? Lubisz pracę z ludźmi i szukasz nowych zawodowych wyzwań lub jesteś na początku swojej drogi i chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie? Jeżeli na wszystkie pytania odpowiedziałeś TAK, nie zwlekaj i prześlij swoje CV już teraz!
Zapewnimy Ci profesjonalne wdrożenie i przygotujemy do pracy, w której będziesz mógł nabywać nowe umiejętności.Będziesz pracował w młodym zespole, który podzieli się z Tobą swoim doświadczeniem na każdym etapie szkolenia.
Twój zakres obowiązków: - Realizacja projektów międzynarodowych poprzez rezerwację hoteli na terenie Europy. - Obsługa wewnętrznych programów niezbędnych do codziennej pracy. - Dbałość o sprawny przepływ informacji w ramach realizowanych projektów. - Współpraca z innymi działami firmy (księgowość, IT). - Przygotowywanie bieżących zestawień. -Do realizacji wszystkich obowiązków zostaniesz przygotowany!
Requirements
Languages
German
B1 - intermediate
Other requirements
Nasze wymagania: - Swobodna komunikacja w j. niemieckim na poziomie minimum B1 (warunek konieczny). - Mile widziana znajomość j. angielskiego na poziomie minimum komunikatywnym. - Codziennie będziesz porozumiewał się w języku niemieckim: rozmawiając przez telefon czy pisząc maile do naszych kontrahentów. Będziesz mógł rozwijać swoje kompetencje językowe. - Skrupulatność, terminowość, obowiązkowość. - Dobra organizacja pracy własnej.
Employment condition
To oferujemy: - Ciekawą i pełną wyzwań pracę przy projektach międzynarodowych. - Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę. - Pełny etat i pracę w biurze, w godz. 8-16. - Po 3 miesiącach możliwość awansu na stanowisko Młodszego Specjalisty. - Własne stanowisko pracy: telefon służbowy, laptop, dwa monitory. - Pełny proces wdrożenia w obowiązki i wsparcie opiekuna. - Imprezy firmowe oraz wyjazdy integracyjne. - Pakiet benefitów: dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej i karty Multisport. - Brak dress code’u. - Przyjemną atmosferę z kawą na dzień dobry. - Atrakcyjną lokalizację biura - dojazd do biura możliwy następującymi środkami komunikacji miejskiej: Autobusami nr 126, 133, 143 przystanek: Gajowicka, Tramwajami nr 2, 6, 7, 17, przystanek: Orla.