Offer: 2332/24/PS

Information

  • You can see now only a part of selected offers.
  • Full version of offers in this portal is available only for registered users.

Job info
Reference number
2332/24/PS
Profession
Asystent ds. projektów i rezerwacji międzynarodowych z j. niemieckim
Professional area
Assistant Work / Office Staff: Assistant
Job type
permanent job
Form of work
stationary
Candidate type
Student/Alumnus
Country
Poland
Voivodeship
Lower Silesian Voivodeship
City
Wrocław
Duties
Znasz bardzo dobrze język niemiecki? Lubisz pracę z ludźmi i szukasz nowych zawodowych wyzwań lub jesteś na początku swojej drogi i chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie? Jeżeli na wszystkie pytania odpowiedziałeś TAK, nie zwlekaj i prześlij swoje CV już teraz!

Zapewnimy Ci profesjonalne wdrożenie i przygotujemy do pracy, w której będziesz mógł nabywać nowe umiejętności.Będziesz pracował w młodym zespole, który podzieli się z Tobą swoim doświadczeniem na każdym etapie szkolenia.

Twój zakres obowiązków:
- Realizacja projektów międzynarodowych poprzez rezerwację hoteli na terenie Europy.
- Obsługa wewnętrznych programów niezbędnych do codziennej pracy.
- Dbałość o sprawny przepływ informacji w ramach realizowanych projektów.
- Współpraca z innymi działami firmy (księgowość, IT).
- Przygotowywanie bieżących zestawień.
-Do realizacji wszystkich obowiązków zostaniesz przygotowany!
Requirements

Languages
German B1 - intermediate

Other requirements
Nasze wymagania:
- Swobodna komunikacja w j. niemieckim na poziomie minimum B1 (warunek konieczny).
- Mile widziana znajomość j. angielskiego na poziomie minimum komunikatywnym.
- Codziennie będziesz porozumiewał się w języku niemieckim: rozmawiając przez telefon czy pisząc maile do naszych kontrahentów. Będziesz mógł rozwijać swoje kompetencje językowe.
- Skrupulatność, terminowość, obowiązkowość.
- Dobra organizacja pracy własnej.
Employment condition
To oferujemy:
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę przy projektach międzynarodowych.
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę.
- Pełny etat i pracę w biurze, w godz. 8-16.
- Po 3 miesiącach możliwość awansu na stanowisko Młodszego Specjalisty.
- Własne stanowisko pracy: telefon służbowy, laptop, dwa monitory.
- Pełny proces wdrożenia w obowiązki i wsparcie opiekuna.
- Imprezy firmowe oraz wyjazdy integracyjne.
- Pakiet benefitów: dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej i karty Multisport.
- Brak dress code’u.
- Przyjemną atmosferę z kawą na dzień dobry.
- Atrakcyjną lokalizację biura - dojazd do biura możliwy następującymi środkami komunikacji miejskiej: Autobusami nr 126, 133, 143 przystanek: Gajowicka, Tramwajami nr 2, 6, 7, 17, przystanek: Orla.
---
07-05-2024
21-05-2024