Logowanie studenta / absolwenta
Przed pierwszym logowaniem należy aktywować konto.
Pierwszym loginem jest Twój numer PESEL.
Po zalogowaniu możesz zmienić login w zakładce Konto.
Hasło ustala się podczas pierwszego logowania / aktywacji konta.
Młodszy specjalista ds. wsparcia klienta z j. niemieckim i angielskim
Obszar zawodowy
IT: IT Support/Serwisant/Konsultant/informatyk, Sprzedaż / Obsługa klienta: Specjalista ds. obsługi klienta, Tłumaczenia: pozostałe
Typ pracy
praca stała
Forma świadczenia pracy
hybrydowa
Typ kandydata
Student/Absolwent
Kraj
Polska
Województwo
wielkopolskie
Miasto
POZNAŃ I OKOLICE
Obowiązki
-Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z oprogramowaniem -Codzienny kontakt z użytkownikami niemieckojęzycznymi -Zapewnienie wsparcia na najwyższym poziomie zgodnie z standardami firmy -Obsługa poczty elektronicznej
Wymagania
Języki
angielski
B2 - ponadśredniozaawansowany
niemiecki
B2 - ponadśredniozaawansowany
Inne wymagania
-Zaawansowana znajomość języka niemieckiego (min. B2) -Zaawansowana znajomość języka angielskiego na poziomie (min. B2) -Znajomość języka polskiego nie jest konieczna -Dobra znajomość MS Office -Rozwinięta zdolność komunikacji i obsługi klienta -Umiejętność pracy w zespole
Warunki zatrudnienia
- Umowa o pracę bezpośrednio z pracodawcą - Tryb pracy: hybrydowy (praca z biura min. 5 razy w miesiącu) - Narzędzia do wykonywania pracy - Szkolenie wdrożeniowe, gdzie wszystkiego Cię nauczymy - Rozwój w ramach wewnętrznych ścieżek karier - Benefity: Prywatne ubezpieczenie zdrowotne, kursy językowe, nowoczesne biuro w dogodnej lokalizacji w Poznaniu, dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin, paczka powitalna, bonus za polecenie pracownika, bonus za relokację, bonus roczny