Oferta: 2314/24/PS

Informacja

  • Widzisz tylko fragment wybranej oferty.
  • Oferty w serwisie dostępne są tylko dla zalogowanych użytkowników.

Informacje o pracy
Nr referencyjny
2314/24/PS
Stanowisko
Młodszy specjalista ds. wsparcia klienta z j. niemieckim i angielskim
Obszar zawodowy
IT: IT Support/Serwisant/Konsultant/informatyk, Sprzedaż / Obsługa klienta: Specjalista ds. obsługi klienta, Tłumaczenia: pozostałe
Typ pracy
praca stała
Forma świadczenia pracy
hybrydowa
Typ kandydata
Student/Absolwent
Kraj
Polska
Województwo
wielkopolskie
Miasto
POZNAŃ I OKOLICE
Obowiązki
-Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z oprogramowaniem
-Codzienny kontakt z użytkownikami niemieckojęzycznymi
-Zapewnienie wsparcia na najwyższym poziomie zgodnie z standardami firmy
-Obsługa poczty elektronicznej
Wymagania

Języki
angielski B2 - ponadśredniozaawansowany
niemiecki B2 - ponadśredniozaawansowany

Inne wymagania
-Zaawansowana znajomość języka niemieckiego (min. B2)
-Zaawansowana znajomość języka angielskiego na poziomie (min. B2)
-Znajomość języka polskiego nie jest konieczna
-Dobra znajomość MS Office
-Rozwinięta zdolność komunikacji i obsługi klienta
-Umiejętność pracy w zespole
Warunki zatrudnienia
- Umowa o pracę bezpośrednio z pracodawcą
- Tryb pracy: hybrydowy (praca z biura min. 5 razy w miesiącu)
- Narzędzia do wykonywania pracy
- Szkolenie wdrożeniowe, gdzie wszystkiego Cię nauczymy
- Rozwój w ramach wewnętrznych ścieżek karier
- Benefity: Prywatne ubezpieczenie zdrowotne, kursy językowe, nowoczesne biuro w dogodnej lokalizacji w Poznaniu, dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin, paczka powitalna, bonus za polecenie pracownika, bonus za relokację, bonus roczny
---
Prosimy o załączenie CV
08-05-2024
22-06-2024