Dystrybucja ofert

Publikacja ofert w serwisie

Każda zaakceptowana oferta jest widoczna w serwisie dla wszystkich zalogowanych użytkowników. Oznacza to, że wystarczy dodać ofertę raz, a będzie widoczna dla studentów / absolwentów ze wszystkich zrzeszonych Uczelni.

Osoby szukające pracy mogą wyszukiwać (filtrować) oferty m.in. ze względu na rodzaj pracy (typ pracy, obszar zawodowy, rodzaj umowy) oraz wymagania oferty (obszar kształcenia, wymagane umiejętności IT, uprawnienia, języki i kompetencje zawodowe).

Wysyłka ofert

Oferty umieszczone w serwisie są rozsyłane do użytkowników na dwa sposoby.

Automatyczna wysyłka powiadomień o nowych ofertach

    Mechanizm pozwalający na wysłanie powiadomień mailowych o nowych ofertach do odpowiednio dopasowanych grup studentów / absolwentów.

    Zestawienie ofert jest przygotowywane przez system i rozsyłane raz dziennie, zawiera informacje o ofertach zaakceptowanych w ciągu ostatnich 24 godzin, spełniających wymagania użytkownika.

    Kluczowe znaczenie przy wysyłce (umieszczeniu oferty w zestawieniu) mają parametry oferty (województwo, typ pracy, obszar zawodowy), które są porównywane z analogicznymi preferencjami zawodowymi użytkowników serwisu.


Wysyłka ofert przez pracowników Biur Karier

    Pracownicy Biur Karier (doradcy zawodowi) mogą przesyłać oferty do studentów / absolwentów, których mają pod opieką.

    Doradcy zawodowi rozsyłają powiadomienia o nowych ofertach do aktywnych użytkowników kierując się kryteriami zawartymi w sekcji Wymagania oraz możliwościami i oczekiwaniami studentów / absolwentów.

    Nie każda oferta jest rozsyłana przez pracowników. Ten sposób dystrybucji dotyczy głównie ofert nietypowych, np. gdy kluczem dotarcia do grupy docelowej jest niszowy język obcy czy nietypowy program komputerowy.