Obsługa konta

Konto firmowe może obsługiwać (aktualizować dane, dodawać oferty) kilka osób (np. z różnych działów / filii firmy), wystarczy założyć dla każdej z nich osobne subkonto w zakładce Profil firmy ⇒ Subkonta. Do każdego subkonta przypisany jest osobny login, hasło logowania oraz mail kontaktowy.

Konto pracodawcy

Rejestracja

    Aby założyć konto należy:

  • przejść do strony Rejestracja pracodawcy
  • wypełnić wszystkie pola oznaczone gwiazdką
    • w przypadku firm zagranicznych nie jest wymagane wprowadzenie numeru NIP
  • w sekcji Konto należy ustalić identyfikator (login) oraz hasło
  • w sekcji Dane kontaktowe konta należy umieścić (i w razie potrzeby aktualizować) dane pracownika firmy odpowiedzialnego za składanie ofert i prowadzanie rekrutacji
  • w sekcji Twoje Biuro Karier można wybrać Biuro Karier, które zostanie opiekunem firmy w serwisie (zalecamy wybór biura zgodnie z ustaloną regionalizacją , ale można wybrać dowolne BK)
  • na podany w formularzu adres e-mail zostanie wysłany mail aktywacyjny
  • w momencie aktywacji konta (poprzez link aktywacyjny z maila) należy wprowadzić hasło
  • po aktywacji konta można się zalogować i złożyć ofertę

Zakładanie subkonta

    Subkonta (dodatkowe konta dla pracowników firmy) można tworzyć po zalogowaniu się na konto firmy.

  • Krok 1 - przejście do ustawień konta
  • Krok 2 - dodanie subkonta
    • podstrona Subkonta
    • przycisk Dodaj konto
  • Krok 3 - wprowadzenie danych i zatwierdzenie utworzenia nowego subkonta
    • po wpisaniu wszystkich danych w formularzu na wprowadzony adres e-mail przesłany zostanie mail aktywujący nowe konto
    • w momencie aktywacji konta (poprzez link aktywacyjny z maila) należy wprowadzić hasło

Zmiana osoby obsługującej oferty z ramienia firmy

    W przypadku zmiany osoby obsługującej oferty z ramienia firmy należy zalogować się na konto firmy i zmienić dane kontaktowe (czytaj Zmiana danych kontaktowych / hasła).

    W razie niemożności zalogowania się na konto poprzedniego pracownika (zapomniany login, brak dostępu do adresu e-mail), w celu odzyskania danych logowania lub utworzenia dodatkowego subkonta dla nowego pracownika, należy skontaktować się z Biurem Karier, pod którego opieką znajduje się firma.

Zmiana danych kontaktowych / hasła
Zmiany danych (hasło, dane osobowe, e-mail, telefon) można dokonać tylko po zalogowaniu na konkretne konto / subkonto.

    Krok 1 - przejście do Ustawienia

    Krok 2 - wybór subkonta, którego dane mają być edytowane
    • podstrona Subkonta
    • wybór subkonta, którego dane mają być edytowane
    Krok 3 - zmiana danych i akceptacja zmian
    • wprowadzenie nowego hasła (dwukrotnie) i zatwierdzenie przyciskiem Zmień hasło
    • zmiana danych (imię, nazwisko, mail, telefon) osoby obsługującej subkonto i zatwierdzenie przyciskiem Zmień dane konta

ZALOGUJ

Błędy związane z logowaniem
  • Próba logowania na konto pracownika przez panel logowania studenta/absolwenta
  • Logowanie bez aktywacji konta (link aktywacyjny w mailu z serwisu)
Odzyskanie hasła

Odzyskiwanie hasła przez formularz

    Na stronie logowania Pracodawcy znajduje się przycisk Odzyskanie hasła. W formularzu należy wpisać swój login (identyfikator) lub adres e-mail, na który zostanie przesłane nowe hasło.

Odzyskiwanie hasła przez Biuro Karier

    W razie zapomnienia loginu lub brak dostępu do adresu e-mail, na które zakładane było konto firmowe, należy skontaktować się z Biurem Karier, pod którego opieką znajduje się firma.

Odzyskiwanie hasła przez innego pracownika firmy

Jeśli firma ma założonych kilka subkont dla swoich pracowników, możliwe jest wygenerowanie nowego hasła przez właściciela innego konta (subkonta) w ramach firmy.

Po zalogowaniu na dowolne konto (subkonto) firmowe można wygenerować nowe hasło dla innych kont (subkont) danej firmy.

  • Krok 1 - przejście do Ustawienia
  • Krok 2 - wybór subkonta, dla którego na być wygenerowane nowe hasło
    • podstrona Subkonta
    • wybór subkonta z dostępnej listy
  • Krok 3 - wygenerowanie hasła
    • przycisk Generuj hasło
    • nowe hasło zostanie wysłane na adres e-mail danego konta (subkonta)
  • Ustawienia konta

    Ustawienia ogólne

    W zakładce Profil firmy można zmienić: