Offer: 5006/23/PS

Information

  • You can see now only a part of selected offers.
  • Full version of offers in this portal is available only for registered users.

Job info
Reference number
5006/23/PS
Profession
Asystent miejski
Professional area
Modern Services
Job type
permanent job
Form of work
stationary
Candidate type
Student
Country
Poland
Voivodeship
Greater Poland Voivodeship
City
Poznań
Duties
Asystent miejski

Jeżeli:

masz samochód i lubisz nim jeździć,
czerpiesz energię z kontaktu z ludźmi,
nie znosisz stagnacji i powtarzalności zdań,
lubisz pomagać innym,
czerpiesz satysfakcję z codziennej realizacji krótkotrwałych zadań,
jesteś gotowy/a do pracy w pełnym wymiarze czasowym,
posiadasz status ucznia/studenta, bądź działalność B2B (mile widziane)

Brzmi intrygująco? Czytaj dalej!

AskHenry za pośrednictwem asystentów zdalnych i miejskich pomaga w prostych sprawach życia codziennego. Naszym celem jest poprawa jakości życia zapracowanych osób - Asystenci zastępują ich w realizacji zadań, których nie lubią robić, bądź nie mają na nie czasu. Na naszym pokładzie znajdują się asystenci zdalni i miejscy. Oferta, którą właśnie czytasz dotyczy asystenta miejskiego.

Jak wyglądałby Twój typowy dzień pracy?
“Typowy dzień pracy” Henryka nie istnieje! Zlecenia ogranicza jedynie wyobraźnia naszych klientów (ok, poza tym system prawny i zasady moralne :D). Twój plan dnia wcale nie byłby jednak tak daleki od brania udziału w grze terenowej. Na podstawie wcześniej złożonych przez naszych klientów zleceń, koordynator ustalałby dla Ciebie trasę wraz z zadaniami do zrealizowania dnia następnego. Jakiego rodzaju zadań możesz się spodziewać? Odbioru paczki z paczkomatu, wizyty w urzędzie w celu złożenia za klienta dokumentów, odbioru płaszcza z pralni, zlecenia naprawy butów u szewca. Jak wyżej - wyobraźnia naszych klientów nie zna granic ;) jednak bez obaw, oferujemy pełne wdrożenie stanowiskowe i wsparcie na każdym etapie dołączenia do firmy!

Proces rekrutacji - czego możesz się spodziewać z naszej strony?

Po wstępnej weryfikacji Twojego dopasowania do roli trafisz na zdalne spotkanie z hiring managerem. Zostanie na nim omówione Twoje dotychczasowe doświadczenie, zainteresowanie naszą firmą i samą usługą, a także Twoje podejście do obsługi klienta. Decyzję co do zatrudnienia wraz z informacją zwrotną otrzymasz po 7 dniach od rozmowy.

Zainteresowany? Nie zwlekaj ze złożeniem CV, czekamy na Ciebie!
Requirements


Competences / General skills / Soft skills
CapabilityCommunication skills (level 3)
PeopleRelations building (level 3), Client orientation (level 3)
level 3 - helping, supporting, inspiring, crossing aims, improving work, creating new methods of performance

Required driving license
B

Employment condition
Praca na 1/2 etatu, mobilna, w mieście
Zwracamy koszty eksploatacji własnego samochodu lub oferujemy samochód służbowy
Oferujemy umowę zlecenie lub b2b
2000.00 PLN Gross monthly
19-09-2023
03-10-2023