Logowanie studenta / absolwenta
Przed pierwszym logowaniem należy aktywować konto.
Pierwszym loginem jest Twój numer PESEL.
Po zalogowaniu możesz zmienić login w zakładce Konto.
Hasło ustala się podczas pierwszego logowania / aktywacji konta.
Konsultant/-ka ds. Obsługi Klienta (Infolinia Przychodząca)
Obszar zawodowy
Finanse / Bankowość / Księgowość: pozostałe
Typ pracy
praca stała
Forma świadczenia pracy
hybrydowa
Typ kandydata
Student/Absolwent
Kraj
Polska
Województwo
mazowieckie
Miasto
Warszawa
Obowiązki
Twój zakres obowiązków: Obsługa rozmów telefonicznych przychodzących o charakterze informacyjnym, Udzielanie informacji o produktach ubezpieczeniowych i inwestycyjnych, Współpraca z innymi Departamentami, Dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta, Dbanie o dobry wizerunek Firmy.
Wymagania
Praca zgodna z obszarem kształcenia
nauki humanistyczne, nauki społeczne, nauki ścisłe, nauki techniczne
Inne wymagania
Nasze wymagania: Doświadczenie w obsłudze Klienta, Odporność na stres i odpowiedzialność za powierzone obowiązki, Umiejętność pracy w zespole, Minimum średnie wykształcenie.
Mile widziane: Znajomość języka angielskiego.
Warunki zatrudnienia
To oferujemy: Szansę na zdobycie doświadczenia w firmie będącej liderem na rynku rozwiązań FinTech, Kompleksowy program wdrożeniowy (onboarding), Doświadczony zespół z dużym know-how i bazą wiedzy dostępną dla każdego, Pakiet szkoleń wewnętrznych, Po etapie wdrożenia, kiedy tylko poczujesz się pewniej – możliwość pracy w trybie hybrydowym (50/50), Różnego rodzaju benefity.