Oferta: 1238/24/PS

Informacja

  • Widzisz tylko fragment wybranej oferty.
  • Oferty w serwisie dostępne są tylko dla zalogowanych użytkowników.

Informacje o pracy
Nr referencyjny
1238/24/PS
Stanowisko
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Obszar zawodowy
Sprzedaż / Obsługa klienta: Specjalista ds. obsługi klienta
Typ pracy
praca stała
Forma świadczenia pracy
stacjonarna
Typ kandydata
Student/Absolwent
Kraj
Polska
Województwo
mazowieckie
Miasto
Nowy Dwór Mazowiecki
Obowiązki
Utrzymywanie bieżących kontaktów z obsługiwanymi Klientami.
Rejestrowanie w systemie otrzymanych zamówień i wypełnianie dokumentacji związanej z obsługą sprzedaży.
Bieżąca kontrola stanu realizacji zamówień oraz stanu zapasów surowców i wyrobów gotowych w systemie.
Analiza i obsługa zamówień w ramach VMI.
Monitorowanie terminowych odbiorów towarów.
Sporządzanie zestawień i raportów na potrzeby Działu Sprzedaży i Obsługi Klienta.
Ścisła współpraca z siłami sprzedaży oraz działami fabryki mającymi wpływ na wykonanie zamówienia.
Wymagania

Języki
angielski B2 - ponadśredniozaawansowany
polski C2 - biegły


Kompetencje zawodowe / miękkie / społeczne
PotencjałKomunikatywność (poziom 3), Myślenie analityczne (poziom 3)
ZadaniaSumienność i dokładność (poziom 3)
LudziePraca zespołowa (poziom 3)
poziom 3 - pomaganie, wspieranie, inspirowanie, przekraczanie celów, usprawnianie pracy, tworzenie nowych metod działania

Warunki zatrudnienia
To oferujemy
Zapewniamy wsparcie doświadczonego zespołu oraz potrzebne szkolenia
Cenimy doświadczenie, wiedzę merytoryczną oraz długookresową współpracę
Zapewniamy różnorodność pracy oraz wpływ na jej samodzielną organizację
Gwarantujemy stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnienia

Dodatkowo oferujemy:
prywatna opieka medyczna
ubezpieczenie na życie
kawa / herbata
parking dla pracowników
dodatkowe świadczenia socjalne
dofinansowanie wypoczynku
świętowanie urodzin
dodatkowy urlop
---
05-03-2024
20-06-2024