Oferta: 1459/24/S

Informacja

  • Widzisz tylko fragment wybranej oferty.
  • Oferty w serwisie dostępne są tylko dla zalogowanych użytkowników.

Informacje o pracy
Nr referencyjny
1459/24/S
Stanowisko
PROMED - Dział Handlowy - Wsparcie Administracyjne Działu Handlowego
Obszar zawodowy
Sprzedaż / Obsługa klienta
Typ pracy
staż
Forma świadczenia pracy
stacjonarna
Typ kandydata
---
Kraj
Polska
Województwo
mazowieckie
Miasto
Warszawa
Obowiązki
IDEALNY KANDYDAT TO:

studentka/student ostatnich lat kierunków związanych z inżynierią, medycyną, techniką;
osoba umiejąca słuchać, lubiąca się uczyć i w pełni wykorzystywać pozyskaną wiedzę; osoba umiejąca pracować pod presją czasu, planować i zarządzać własną aktywnością; umiejąca pracować samodzielnie; osoba posiadająca praktyczną znajomość pakietu MS Office; osoba otwarta na informacje zwrotne; znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych będzie dodatkowym atutem .

CEL/PROGRAM STAŻU:

Podczas stażu nauczysz się jak jak efektywnie komunikować się w środowisku biznesowym, co jest bardzo ważne w każdej pracy. Spędzony u nas czas da Ci szansę na poznanie nowych ludzi i nauczenie się jak budować relacje z klientami i współpracownikami. Nauczysz się także jak rozwiązywać problemy w kreatywny sposób oraz jak wdrażać innowacyjne pomysły; jak organizować czas pracy swój i swoich współpracowników z Zespołu; jak ustalać priorytety i zbierać, przetwarzać oraz analizować dane. Zdobędziesz umiejętności techniczne, umiejętności miękkie oraz nauczysz się jak radzić sobie ze stresem.

ZADANIA STAŻYSTY:

Zakres praktyk:

Zadania będą dostosowane do zainteresowań i umiejętności Stażysty. Stopniowo, wraz z pozyskiwaną wiedzą i doświadczeniem, będą coraz bardziej odpowiedzialne.
1. wsparcie Zespołu Przedstawicieli Handlowych w codziennych obowiązkach,
2. analiza rynku w zakresie poszczególnych grup produktowych,
3. monitorowanie rynku, analiza ogłaszanych przetargów,
4. przygotowywanie zestawień, analiz, prezentacji,
5. pomoc w przygotowywaniu wycen oraz ofert handlowych dla Klientów,
6. docieranie do potencjalnych klientów różnymi metodami,
7. uczestnictwo w prezentacjach, spotkaniach handlowych,
8. wsparcie Dyrektora Handlowego w codziennej pracy,
9. codzienna współpraca z pozostałymi Działami w Firmie,
10. koordynowanie i nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów w Dziale/Firmie,
11. możliwość zapoznania się z wiedzą z zakresu procedur wewnątrzfirmowych,
12. zapoznanie się z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych,
13. efektywna współpraca z pozostałymi pracownikami firmy,
14. planowanie i zarządzanie własną aktywnością,
15. raportowanie wykonanych zadań
Wymagania

Warunki zatrudnienia
Czas trwania:
do ustalenia (min. 2 miesiące)
4500.00 PLN brutto miesięcznie
Aplikacja tylko przez poniższy formularz:

https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=07a5e28b615f4022b1269bba7dbe3bce
18-03-2024
15-05-2024