Oferta: 1567/24/PS

Informacja

  • Widzisz tylko fragment wybranej oferty.
  • Oferty w serwisie dostępne są tylko dla zalogowanych użytkowników.

Informacje o pracy
Nr referencyjny
1567/24/PS
Stanowisko
Asystent ds. projektów i rezerwacji międzynarodowych z j. niemieckim
Obszar zawodowy
Asystencka praca / Personel biurowy: Asystent/ka
Typ pracy
praca stała
Forma świadczenia pracy
stacjonarna
Typ kandydata
Student/Absolwent
Kraj
Polska
Województwo
dolnośląskie
Miasto
Wrocław
Obowiązki
Znasz bardzo dobrze język niemiecki? Lubisz pracę z ludźmi i szukasz nowych zawodowych wyzwań lub jesteś na początku swojej drogi i chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie? Jeżeli na wszystkie pytania odpowiedziałeś TAK, nie zwlekaj i prześlij swoje CV już teraz!

Zapewnimy Ci profesjonalne wdrożenie i przygotujemy do pracy, w której będziesz mógł nabywać nowe umiejętności. Będziesz pracował w młodym zespole, który podzieli się z Tobą swoim doświadczeniem na każdym etapie szkolenia.

Twój zakres obowiązków:
• Realizacja projektów międzynarodowych poprzez rezerwację hoteli na terenie Europy.
• Obsługa wewnętrznych programów niezbędnych do codziennej pracy.
• Dbałość o sprawny przepływ informacji w ramach realizowanych projektów.
• Współpraca z innymi działami firmy (księgowość, IT).
• Przygotowywanie bieżących zestawień.
Do realizacji wszystkich obowiązków zostaniesz przygotowany!
Wymagania

Języki
niemiecki B1 - średniozaawansowany

Inne wymagania
Nasze wymagania:
• Swobodna komunikacja w j. niemieckim na poziomie minimum B1 (warunek konieczny).
• Mile widziana znajomość j. angielskiego na poziomie minimum komunikatywnym.
• Codziennie będziesz porozumiewał się w języku niemieckim: rozmawiając przez telefon czy pisząc maile do naszych kontrahentów. Będziesz mógł rozwijać swoje kompetencje językowe.
• Skrupulatność, terminowość, obowiązkowość.
• Dobra organizacja pracy własnej.
Warunki zatrudnienia
To oferujemy:
• Ciekawą i pełną wyzwań pracę przy projektach międzynarodowych.
• Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę.
• Pełny etat i pracę w biurze, w godz. 8-16.
• Po 3 miesiącach możliwość awansu na stanowisko Młodszego Specjalisty.
• Własne stanowisko pracy: telefon służbowy, laptop, dwa monitory.
• Pełny proces wdrożenia w obowiązki i wsparcie opiekuna.
• Imprezy firmowe oraz wyjazdy integracyjne.
• Pakiet benefitów: dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej i karty Multisport.
• Brak dress code’u.
• Przyjemną atmosferę z kawą na dzień dobry.
• Atrakcyjną lokalizację biura - dojazd do biura możliwy następującymi środkami komunikacji miejskiej: Autobusami nr 126, 133, 143 przystanek: Gajowicka, Tramwajami nr 2, 6, 7, 17, przystanek: Orla
PLN brutto miesięcznie
21-03-2024
30-04-2024