Logowanie studenta / absolwenta
Przed pierwszym logowaniem należy aktywować konto.
Pierwszym loginem jest Twój numer PESEL.
Po zalogowaniu możesz zmienić login w zakładce Konto.
Hasło ustala się podczas pierwszego logowania / aktywacji konta.
Asystent ds. projektów i rezerwacji międzynarodowych z j. niemieckim
Obszar zawodowy
Asystencka praca / Personel biurowy: Asystent/ka
Typ pracy
praca stała
Forma świadczenia pracy
stacjonarna
Typ kandydata
Student/Absolwent
Kraj
Polska
Województwo
dolnośląskie
Miasto
Wrocław
Obowiązki
Znasz bardzo dobrze język niemiecki? Lubisz pracę z ludźmi i szukasz nowych zawodowych wyzwań lub jesteś na początku swojej drogi i chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie? Jeżeli na wszystkie pytania odpowiedziałeś TAK, nie zwlekaj i prześlij swoje CV już teraz!
Zapewnimy Ci profesjonalne wdrożenie i przygotujemy do pracy, w której będziesz mógł nabywać nowe umiejętności. Będziesz pracował w młodym zespole, który podzieli się z Tobą swoim doświadczeniem na każdym etapie szkolenia.
Twój zakres obowiązków: • Realizacja projektów międzynarodowych poprzez rezerwację hoteli na terenie Europy. • Obsługa wewnętrznych programów niezbędnych do codziennej pracy. • Dbałość o sprawny przepływ informacji w ramach realizowanych projektów. • Współpraca z innymi działami firmy (księgowość, IT). • Przygotowywanie bieżących zestawień. Do realizacji wszystkich obowiązków zostaniesz przygotowany!
Wymagania
Języki
niemiecki
B1 - średniozaawansowany
Inne wymagania
Nasze wymagania: • Swobodna komunikacja w j. niemieckim na poziomie minimum B1 (warunek konieczny). • Mile widziana znajomość j. angielskiego na poziomie minimum komunikatywnym. • Codziennie będziesz porozumiewał się w języku niemieckim: rozmawiając przez telefon czy pisząc maile do naszych kontrahentów. Będziesz mógł rozwijać swoje kompetencje językowe. • Skrupulatność, terminowość, obowiązkowość. • Dobra organizacja pracy własnej.
Warunki zatrudnienia
To oferujemy: • Ciekawą i pełną wyzwań pracę przy projektach międzynarodowych. • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę. • Pełny etat i pracę w biurze, w godz. 8-16. • Po 3 miesiącach możliwość awansu na stanowisko Młodszego Specjalisty. • Własne stanowisko pracy: telefon służbowy, laptop, dwa monitory. • Pełny proces wdrożenia w obowiązki i wsparcie opiekuna. • Imprezy firmowe oraz wyjazdy integracyjne. • Pakiet benefitów: dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej i karty Multisport. • Brak dress code’u. • Przyjemną atmosferę z kawą na dzień dobry. • Atrakcyjną lokalizację biura - dojazd do biura możliwy następującymi środkami komunikacji miejskiej: Autobusami nr 126, 133, 143 przystanek: Gajowicka, Tramwajami nr 2, 6, 7, 17, przystanek: Orla