Logowanie studenta / absolwenta
Przed pierwszym logowaniem należy aktywować konto.
Pierwszym loginem jest Twój numer PESEL.
Po zalogowaniu możesz zmienić login w zakładce Konto.
Hasło ustala się podczas pierwszego logowania / aktywacji konta.
Medycyna / Farmacja / Kosmetologia / Zdrowie: Administracja w służbie zdrowia
Typ pracy
praca stała
Forma świadczenia pracy
zdalna
Typ kandydata
Student
Kraj
Polska
Województwo
mazowieckie
Miasto
Warszawa
Obowiązki
Szukamy osoby:
empatycznej, wyrozumiałej i dyskretnej, dokładnej i zorganizowanej, z komunikatywną znajomością języka angielskiego, ze znajomością pakietu MsOffice, mile widziana znajomość narzędzi tj. Slack, Monday, Miro, posiadającej doświadczenie w obsłudze klienta lub pacjenta, bądź chcącej takie doświadczenie zdobyć, jesteś otwarty na różne zmiany lub łączysz pracę zawodową z nauką (nasz grafik pracy obejmuje również zmiany weekendowe i świąteczne).
Zakres zadań: obsługa Klienta indywidualnego i biznesowego w różnych kanałach: telefon, mail, czat, tworzenie raportów i zestawień, proponowanie nowych rozwiązań w zakresie działania platformy, organizacja leczenia poprzez zarzadzanie kalendarzem konsultacji, zbieranie uwag od klientów i lekarzy, rozpatrywanie reklamacji, zgłaszanie lekarzom nieprawidłowości i braków w konsultacjach, dbanie o prawidłowy przebieg dokumentacji medycznej, współpraca w zespole operacyjnym, elastyczne godziny pracy, pracujemy w trybie zmianowym w godzinach 07.00-23.00 (również w weekendy i święta).
Wymagania
Praca zgodna z obszarem kształcenia
nauki społeczne, nauki medyczne, o zdrowiu oraz o kulturze fizycznej
Odporność na stres (poziom 2), Wytrwałość i konsekwencja (poziom 3)
poziom 3 - pomaganie, wspieranie, inspirowanie, przekraczanie celów, usprawnianie pracy, tworzenie nowych metod działania
poziom 2 - samodzielne wykorzystywanie wiedzy i umiejętności, sprawne i efektywne działanie, dążenie do i osiąganie celów
Inne wymagania
Wartości, którymi kierujemy się w pracy:
Organizacyjne “TAK”: Szukamy osób z proaktywnym podejściem do zmian. 5x why, first principles: Chcemy, abyś kwestionował/a istniejące procesy i szukał/a lepszych rozwiązań. Podejmujemy decyzje w oparciu oparte o dane Startup mindset: Cenimy szybkość działania i gotowość do testowania nowych rozwiązań poprzez prototypy. Getting things done as an A-player: Cenimy dostarczanie wartości. Świętujemy efekty pracy, a nie samo jej trwanie. Transparentność: Jesteśmy otwarci i uczciwi w komunikacji. Dajemy otwarty feedback i go przyjmujemy. Sense of urgency: Działamy z poczuciem pilności, skupiając się na szybkim osiąganiu celów. Liczymy czas w godzinach a nie dniach. Co nie jest cool:
Ignorowanie problemów. Brak zaangażowania w testowanie nowych inicjatyw. Opieranie działań na nieaktualnych danych i brak elastyczności w działaniu. Unikanie odpowiedzialności Stagnacja. Oczekiwanie, że metody, które były efektywne w przeszłości, będą działać na zawsze. Przeciwstawianie się zmianie Brak transparentności Niewłaściwe zarządzanie czasem. Brak pilności w działaniu.
Warunki zatrudnienia
ciekawa praca w młodym zespole w szybko rozwijającym się start-up'ie dostęp do szkoleń, baz wiedzy, umowa b2b lub zlecenie, pakiet medyczny, dofinansowanie do kart multisport, możliwość pracy zdalnej.