Oferta: 1599/24/PS

Informacja

  • Widzisz tylko fragment wybranej oferty.
  • Oferty w serwisie dostępne są tylko dla zalogowanych użytkowników.

Informacje o pracy
Nr referencyjny
1599/24/PS
Stanowisko
konsultant ds. obsługi klienta
Obszar zawodowy
Medycyna / Farmacja / Kosmetologia / Zdrowie: Administracja w służbie zdrowia
Typ pracy
praca stała
Forma świadczenia pracy
zdalna
Typ kandydata
Student
Kraj
Polska
Województwo
mazowieckie
Miasto
Warszawa
Obowiązki
Szukamy osoby:

empatycznej, wyrozumiałej i dyskretnej,
dokładnej i zorganizowanej,
z komunikatywną znajomością języka angielskiego,
ze znajomością pakietu MsOffice, mile widziana znajomość narzędzi tj. Slack, Monday, Miro,
posiadającej doświadczenie w obsłudze klienta lub pacjenta, bądź chcącej takie doświadczenie zdobyć,
jesteś otwarty na różne zmiany lub łączysz pracę zawodową z nauką (nasz grafik pracy obejmuje również zmiany weekendowe i świąteczne).


Zakres zadań:
obsługa Klienta indywidualnego i biznesowego w różnych kanałach: telefon, mail, czat,
tworzenie raportów i zestawień,
proponowanie nowych rozwiązań w zakresie działania platformy,
organizacja leczenia poprzez zarzadzanie kalendarzem konsultacji,
zbieranie uwag od klientów i lekarzy,
rozpatrywanie reklamacji, zgłaszanie lekarzom nieprawidłowości i braków w konsultacjach,
dbanie o prawidłowy przebieg dokumentacji medycznej,
współpraca w zespole operacyjnym,
elastyczne godziny pracy, pracujemy w trybie zmianowym w godzinach 07.00-23.00 (również w weekendy i święta).
Wymagania

Praca zgodna z obszarem kształcenia
nauki społeczne, nauki medyczne, o zdrowiu oraz o kulturze fizycznej

Języki
angielski B1 - średniozaawansowany
polski C1 - zaawansowany


Kompetencje zawodowe / miękkie / społeczne
PotencjałKomunikatywność (poziom 3), Elastyczność (poziom 2)
OdpornośćOdporność na stres (poziom 2), Wytrwałość i konsekwencja (poziom 3)
poziom 3 - pomaganie, wspieranie, inspirowanie, przekraczanie celów, usprawnianie pracy, tworzenie nowych metod działania
poziom 2 - samodzielne wykorzystywanie wiedzy i umiejętności, sprawne i efektywne działanie, dążenie do i osiąganie celów

Inne wymagania
Wartości, którymi kierujemy się w pracy:

Organizacyjne “TAK”: Szukamy osób z proaktywnym podejściem do zmian.
5x why, first principles: Chcemy, abyś kwestionował/a istniejące procesy i szukał/a lepszych rozwiązań.
Podejmujemy decyzje w oparciu oparte o dane
Startup mindset: Cenimy szybkość działania i gotowość do testowania nowych rozwiązań poprzez prototypy.
Getting things done as an A-player: Cenimy dostarczanie wartości. Świętujemy efekty pracy, a nie samo jej trwanie.
Transparentność: Jesteśmy otwarci i uczciwi w komunikacji. Dajemy otwarty feedback i go przyjmujemy.
Sense of urgency: Działamy z poczuciem pilności, skupiając się na szybkim osiąganiu celów. Liczymy czas w godzinach a nie dniach.
Co nie jest cool:

Ignorowanie problemów.
Brak zaangażowania w testowanie nowych inicjatyw.
Opieranie działań na nieaktualnych danych i brak elastyczności w działaniu.
Unikanie odpowiedzialności
Stagnacja. Oczekiwanie, że metody, które były efektywne w przeszłości, będą działać na zawsze.
Przeciwstawianie się zmianie
Brak transparentności
Niewłaściwe zarządzanie czasem. Brak pilności w działaniu.
Warunki zatrudnienia
ciekawa praca w młodym zespole w szybko rozwijającym się start-up'ie
dostęp do szkoleń, baz wiedzy,
umowa b2b lub zlecenie,
pakiet medyczny,
dofinansowanie do kart multisport,
możliwość pracy zdalnej.
---
26-03-2024
10-05-2024