Logowanie studenta / absolwenta
Przed pierwszym logowaniem należy aktywować konto.
Pierwszym loginem jest Twój numer PESEL.
Po zalogowaniu możesz zmienić login w zakładce Konto.
Hasło ustala się podczas pierwszego logowania / aktywacji konta.
-Analizę procesów pod względem: -ograniczenia wpływu reklamacji -doskonalenia procesu obsługi reklamacji -Wypracowywanie pomysłów usprawniających oraz rekomendacji pozwalających na poprawę analizowanych procesów -Analizę i agregację danych w ramach prowadzonych działań usprawniających -Koordynację oraz monitoring wdrożenia wypracowanych zmian w procesach -Przygotowanie materiałów podsumowujących wyniki pracy
Wymagania
Kierunki studiów
INFORMATYKA, ekonomia, Zarządzanie
Inne wymagania
Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:
Jesteś w trakcie ostatniego roku nauki (kierunki ekonomia, bankowość, informatyka, zarządzaniem zmianą) Chcesz zdobyć doświadczenie w obsłudze reklamacji w instytucjach finansowych oraz optymalizacji procesów usługowych Potrafisz logiczne i analitycznie myśleć, prowadzić analizy i prezentować ich wyniki Posiadasz podstawową znajomość produktów bankowych Swobodnie posługujesz się aplikacjami pakietu MS Office
Dodatkowo:
Interesujesz się zagadnieniami związanymi z doskonaleniem procesów (KAIZEN, LEAN) Masz doświadczenie w pracy z bazami danych Posiadasz doświadczenie w sektorze finansowym (obsługa produktów, klientów reklamacji, jakości, customer experience mile widziane)
Warunki zatrudnienia
-4-5 miesięczny staż w ramach umowy o pracę, rozpoczynający się w lipcu -Płatny urlop „na sesję” -System szkoleń i programów rozwojowych -Wsparcie Mentora i współpracę z Ekspertami, którzy chętnie dzielą się wiedzą i doświadczeniem -Udział w wyjątkowych inicjatywach realizowanych w banku m.in. wewnętrznych akcjach charytatywnych, ekologicznych, sportowych -Dostęp do Wewnętrznej Giełdy Pracy -Przyjazną atmosferę w pracy