Logowanie studenta / absolwenta
Przed pierwszym logowaniem należy aktywować konto.
Pierwszym loginem jest Twój numer PESEL.
Po zalogowaniu możesz zmienić login w zakładce Konto.
Hasło ustala się podczas pierwszego logowania / aktywacji konta.
Asystencka praca / Personel biurowy, Prawo i dziedziny pokrewne: Adwokat, Sprzedaż / Obsługa klienta
Typ pracy
praktyka bezpłatna
Forma świadczenia pracy
stacjonarna
Typ kandydata
Student
Kraj
Polska
Województwo
kujawsko-pomorskie
Miasto
TORUŃ
Obowiązki
Zakres zadań: - przygotowywanie pism, - przygotowywanie pism procesowych i środków zaskarżenia, - przygotowywanie pozwów, - kontakt z sądami, prokuraturami, urzędami, - kontakt z klientami, - wykonywanie prac administracyjno – biurowych, - analiza zagadnień prawnych oraz akt postępowań, - omawianie stanu spraw, sposobu ich prowadzenia.
Odporność na stres (poziom 2), Wytrwałość i konsekwencja (poziom 2)
Zadania
Sumienność i dokładność (poziom 2)
Ludzie
Uczenie i szkolenie (poziom 2)
Motywacja
Zaangażowanie (poziom 2)
Narzędzia
Organizacja pracy (poziom 2)
poziom 2 - samodzielne wykorzystywanie wiedzy i umiejętności, sprawne i efektywne działanie, dążenie do i osiąganie celów
Warunki zatrudnienia
Praktyki w młodym zespole adwokatów, radców prawnych, aplikantów i praktykantów. Możliwość zdobycia bogatego doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się kancelarii adwokackiej w sprawach z zakresu prawa karnego, cywilnego oraz rodzinnego, a także innych w tym spraw z zakresu prawa medycznego oraz odszkodowawczych. Możliwość zdobycia wiedzy praktycznej i znajomości zawodu. Po okresie próbnym 3 miesięcy istnieje możliwość dalszej płatnej współpracy i rozwoju w tym objęcia patronatem zarówno w przypadku aplikacji adwokackiej, jak i radcowskiej. W przypadku istnienia doświadczenia i umiejętności możliwe porozumienie się co do wynagrodzenia na wcześniejszym etapie w tym od początku praktyk. Preferowany student 2 - 5 roku prawa, mile widziane doświadczenie. Praktyki przewidziane min. 2 dni w tygodniu. Możliwość wykonywania praktyk w elastycznych godzinach pracy.