Oferta: 1935/24/PS

Informacja

  • Widzisz tylko fragment wybranej oferty.
  • Oferty w serwisie dostępne są tylko dla zalogowanych użytkowników.

Informacje o pracy
Nr referencyjny
1935/24/PS
Stanowisko
HR & Payroll Manager
Obszar zawodowy
Kadry / HR / Doradztwo zawodowe
Typ pracy
praca stała
Forma świadczenia pracy
hybrydowa
Typ kandydata
---
Kraj
Polska
Województwo
wielkopolskie
Miasto
Poznań
Obowiązki
prowadzenie obsługi kadrowo-płacowej spółek Grupy,
zarządzanie pracą zespołów ds. kadr i płac w celu realizacji wyznaczonych zadań i KPI,
nadzór nad kompleksowymi procesami kadrowo-płacowymi dla podmiotów wchodzących w skład Grupy (administracja personalna pracowników, naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie czasu pracy, umów cywilnoprawnych, nieobecności pracowniczych),
weryfikacja i tworzenie stosownych regulaminów i procedur wewnętrznych dotyczących obszaru kadr i płac,
opracowywanie i doskonalenie standardów usług i procesów,
budowanie zaangażowania i motywowanie zespołów kadr i płac oraz dbanie o rozwój ich kompetencji,
doradztwo w indywidualnych sprawach pracowniczych,
implementacja rozwiązań podnoszących efektywność pracy, w tym nowych rozwiązań technologicznych,
zapewnianie zgodności procesów z polityką firmy, procedurami wewnętrznymi i obowiązującymi przepisami,
nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji biznesowych.
Wymagania

Inne wymagania
długoletnie doświadczenie w pracy w dziale kadr i płac oraz w zarządzaniu zespołem,
doświadczenie w tworzeniu procesów i regulaminów oraz wdrażaniu usprawnień – mile widziane w dużej firmie o strukturze rozproszonej geograficznie,
praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego,
praktyczna znajomość obsługi programu SAP moduł HR, Success Factor, HR płace oraz programu Płatnik,
umiejętność wyznaczania priorytetów, planowania i koordynowania pracy własnej i zespołu,
zdolność do działania w dynamicznym środowisku z wysokim stopniem odpowiedzialności,
wysokie kompetencje interpersonalne,
umiejętność prezentowania danych,
praktyczna znajomość języka angielskiego.
Mile widziane:

doświadczenie w pracy w shared service / centrum usług wspólnych,
udział w projektach digitalizacyjnych w obrębie kadr i płac.
Warunki zatrudnienia
pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji, zorientowanej implementację najnowszych rozwiązań technologicznych,
udział w tworzeniu i wdrażaniu nowych rozwiązań usprawniających procesy obsługi kadrowo-płacowej,
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę pracę (pierwsza umowa na na rok z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony),
atrakcyjny system wynagrodzeń (wynagrodzenie zasadnicze, możliwość uzyskania premii rocznej, regularnie przeprowadzany proces podwyżkowy),
samochód służbowy,
elastyczny czas pracy: rozpoczynanie pracy między 6:00 a 10:00,
możliwość rozwoju kompetencji w ramach wewnętrznych programów szkoleniowych,
atrakcyjny pakiet benefitów.
---
15-04-2024
12-05-2024