Oferta: 1948/24/PS

Informacja

  • Widzisz tylko fragment wybranej oferty.
  • Oferty w serwisie dostępne są tylko dla zalogowanych użytkowników.

Informacje o pracy
Nr referencyjny
1948/24/PS
Stanowisko
Specjalista/ka ds. Wsparcia Sprzedaży Klientów Kluczowych
Obszar zawodowy
Sprzedaż / Obsługa klienta: Specjalista ds. sprzedaży
Typ pracy
praca stała
Forma świadczenia pracy
hybrydowa
Typ kandydata
Absolwent
Kraj
Polska
Województwo
kujawsko-pomorskie
Miasto
TORUŃ
Obowiązki
-odpowiadanie na zapytania klientów
- asystowanie we współpracy ze stałymi i nowymi kontrahentami Prezesa Zarządu, Członka Zarządu i Działu Kluczowych Klientów (kontakt telefoniczny, mailowy i osobisty)
-zarządzanie hierarchią prowadzonych projektów handlowych dla Prezesa Zarządu, Członka Zarządu oraz Działu Kluczowych Klientów - sortowanie i synteza najistotniejszych informacji
-współpraca z Dyrektorami i Kierownikami poszczególnych działów w strukturze firmy w zakresie sprawnego przepływu informacji a także podczas przygotowania i wdrożenia koncepcji, wycen, ofert, umów i budżetów.
-organizacja i obsługa spotkań biznesowych oraz wizji lokalnych zarówno w siedzibie firmy jak i u klienta
-przygotowywanie baz danych potencjalnych klientów
-prezentowanie klientowi usług i produktów firmy
Wymagania

Praca zgodna z obszarem kształcenia
nauki humanistyczne

Kierunki studiów
Zarządzanie, administracja i zarządzanie, marketing i sprzedaż

Umiejętności IT
Opis Poziom
Programy biurowe / Microsoft Office / Excel średniozaawansowany

Języki
angielski A2 - podstawowy


Kompetencje zawodowe / miękkie / społeczne
PotencjałKomunikatywność (poziom 3)
OdpornośćOdporność na stres (poziom 2), Wytrwałość i konsekwencja (poziom 2)
ZadaniaSumienność i dokładność (poziom 3), Orientacja na cel (poziom 2)
MotywacjaZaangażowanie (poziom 2)
poziom 3 - pomaganie, wspieranie, inspirowanie, przekraczanie celów, usprawnianie pracy, tworzenie nowych metod działania
poziom 2 - samodzielne wykorzystywanie wiedzy i umiejętności, sprawne i efektywne działanie, dążenie do i osiąganie celów

Wymagane prawo jazdy
B

Inne wymagania
- doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta
- doskonała organizacja pracy
- terminowość, rzetelność i sumienność wykonywanej pracy
- wysoka kultura osobista
- znajomość pakietu Microsoft Office (w szczególności programu EXCEL)
- czynne prawo jazdy kat. B
- wykształcenie preferowane wyższe
- ważnym atutem będzie doświadczenie we współpracy z klientami w sektorze B2B oraz znajomość języka angielskiego
Warunki zatrudnienia
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- Komfortowe warunki pracy – nowe, wysokiej klasy biuro z wygodnym dojazdem
- Inicjatywy dla naszych pracowników
- Wewnętrzne konkursy firmowe
- Imprezy i integracje firmowe
- Dostęp do prywatnej opieki zdrowotnej
- Ubezpieczenie na życie
- Kartę sportową
- Dynamiczne i pełne wyzwań środowisko, przyjazne Twoim pomysłom
---
16-04-2024
15-05-2024