Logowanie studenta / absolwenta
Przed pierwszym logowaniem należy aktywować konto.
Pierwszym loginem jest Twój numer PESEL.
Po zalogowaniu możesz zmienić login w zakładce Konto.
Hasło ustala się podczas pierwszego logowania / aktywacji konta.
Specjalista/ka ds. Wsparcia Sprzedaży Klientów Kluczowych
Obszar zawodowy
Sprzedaż / Obsługa klienta: Specjalista ds. sprzedaży
Typ pracy
praca stała
Forma świadczenia pracy
hybrydowa
Typ kandydata
Absolwent
Kraj
Polska
Województwo
kujawsko-pomorskie
Miasto
TORUŃ
Obowiązki
-odpowiadanie na zapytania klientów - asystowanie we współpracy ze stałymi i nowymi kontrahentami Prezesa Zarządu, Członka Zarządu i Działu Kluczowych Klientów (kontakt telefoniczny, mailowy i osobisty) -zarządzanie hierarchią prowadzonych projektów handlowych dla Prezesa Zarządu, Członka Zarządu oraz Działu Kluczowych Klientów - sortowanie i synteza najistotniejszych informacji -współpraca z Dyrektorami i Kierownikami poszczególnych działów w strukturze firmy w zakresie sprawnego przepływu informacji a także podczas przygotowania i wdrożenia koncepcji, wycen, ofert, umów i budżetów. -organizacja i obsługa spotkań biznesowych oraz wizji lokalnych zarówno w siedzibie firmy jak i u klienta -przygotowywanie baz danych potencjalnych klientów -prezentowanie klientowi usług i produktów firmy
Wymagania
Praca zgodna z obszarem kształcenia
nauki humanistyczne
Kierunki studiów
Zarządzanie, administracja i zarządzanie, marketing i sprzedaż
Umiejętności IT
Opis
Poziom
Programy biurowe / Microsoft Office / Excel
średniozaawansowany
Języki
angielski
A2 - podstawowy
Kompetencje zawodowe / miękkie / społeczne
Potencjał
Komunikatywność (poziom 3)
Odporność
Odporność na stres (poziom 2), Wytrwałość i konsekwencja (poziom 2)
Zadania
Sumienność i dokładność (poziom 3), Orientacja na cel (poziom 2)
Motywacja
Zaangażowanie (poziom 2)
poziom 3 - pomaganie, wspieranie, inspirowanie, przekraczanie celów, usprawnianie pracy, tworzenie nowych metod działania
poziom 2 - samodzielne wykorzystywanie wiedzy i umiejętności, sprawne i efektywne działanie, dążenie do i osiąganie celów
Wymagane prawo jazdy
B
Inne wymagania
- doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta - doskonała organizacja pracy - terminowość, rzetelność i sumienność wykonywanej pracy - wysoka kultura osobista - znajomość pakietu Microsoft Office (w szczególności programu EXCEL) - czynne prawo jazdy kat. B - wykształcenie preferowane wyższe - ważnym atutem będzie doświadczenie we współpracy z klientami w sektorze B2B oraz znajomość języka angielskiego
Warunki zatrudnienia
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę - Komfortowe warunki pracy – nowe, wysokiej klasy biuro z wygodnym dojazdem - Inicjatywy dla naszych pracowników - Wewnętrzne konkursy firmowe - Imprezy i integracje firmowe - Dostęp do prywatnej opieki zdrowotnej - Ubezpieczenie na życie - Kartę sportową - Dynamiczne i pełne wyzwań środowisko, przyjazne Twoim pomysłom