Oferta: 2000/24/PS

Informacja

  • Widzisz tylko fragment wybranej oferty.
  • Oferty w serwisie dostępne są tylko dla zalogowanych użytkowników.

Informacje o pracy
Nr referencyjny
2000/24/PS
Stanowisko
archiwista w Archiwum UMK
Obszar zawodowy
Administracja publiczna, Asystencka praca / Personel biurowy, Bibliotekarstwo / Archiwistyka / Informacja Naukowa
Typ pracy
praca stała
Forma świadczenia pracy
stacjonarna
Typ kandydata
Student/Absolwent
Kraj
Polska
Województwo
kujawsko-pomorskie
Miasto
TORUŃ
Obowiązki
Proponowany zakres zadań:
 kwerendy w celu udzielenia odpowiedzi na wnioski i zapytania interesantów
 udzielanie informacji interesantom wewnętrznym i zewnętrznym
 przygotowanie i wysyłka korespondencji
 wydawanie i wysyłanie dokumentów oraz ich ewidencja
 prowadzenie kancelarii akt spraw Archiwum w wersji papierowej i systemie teleinformatycznym EZD
 przejmowanie dokumentacji z komórek administracyjnych i jednostek organizacyjnych UMK
 nadzór nad przygotowaniem dokumentacji niearchiwalnej do brakowania oraz prawidłowym sporządzaniem jej spisów w komórkach organizacyjnych
 przygotowanie dokumentów przeznaczonych do archiwizacji
 sporządzanie uwierzytelnionych kserokopii oraz zaświadczeń z przechowywanych materiałów archiwalnych i prowadzenie ich rejestru
 wypożyczania akt wydziałom i komórkom organizacyjnym
 realizacja zamówień za pomocą programu Xprimer
 realizacja zamówień z magazynów na Bielanach
Wymagania

Praca zgodna z obszarem kształcenia
nauki humanistyczne

Kierunki studiów
Archiwistyka i zarządzanie dokumentacją

Umiejętności IT
Opis Poziom
Programy biurowe / Microsoft Office / Excel średniozaawansowany

Języki
angielski B1 - średniozaawansowany


Kompetencje zawodowe / miękkie / społeczne
PotencjałKomunikatywność (poziom 2)
LudziePraca zespołowa (poziom 2)
poziom 2 - samodzielne wykorzystywanie wiedzy i umiejętności, sprawne i efektywne działanie, dążenie do i osiąganie celów

Inne wymagania
Wymagane kompetencje i kwalifikacje:
 wykształcenie wyższe, preferowane studia w zakresie archiwistyki i zarządzania dokumentacją
 znajomość zasad wykonywania czynności z zakresu archiwizacji, porządkowania, klasyfikacji dokumentacji, brakowania
 znajomość przepisów Ustawy o Narodowym Zasobie Archiwalnym i Archiwach
(z dn. 14.07.1983.r. z późn. zm.) oraz regulacji ogólnie obowiązujących dotyczących postępowania z dokumentacją
 umiejętność posługiwania się JRWA
 umiejętność posługiwania się EZD
 dobra znajomość pakietu MS Office
 znajomość języka angielskiego
 umiejętność pracy w zespole
 komunikatywność
 wysoka kultura osobista
Warunki zatrudnienia
My oferujemy:
 zatrudnienie na wiodącym Uniwersytecie nastawionym na rozwój pracowników
 stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
 współpracę z profesjonalnym zespołem
 wsparcie HR
 dofinansowania do karty Multisport
 dofinansowanie do opieki nad dziećmi
 dodatkowy pakiet opieki zdrowotnej
 dofinansowanie do wczasów
 szkolenia i możliwość podnoszenia kwalifikacji
---
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: praca@umk.pl z dopiskiem „Specjalista Archiwum” w terminie do dnia 5 maja 2024 r.
Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu z siedzibą przy ul. Gagarina 11, 87-100 Toruń
(Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych
w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę
kontaktując się z nami pod adresem e-mail: praca@umk.pl.
18-04-2024
05-05-2024