Logowanie studenta / absolwenta
Przed pierwszym logowaniem należy aktywować konto.
Pierwszym loginem jest Twój numer PESEL.
Po zalogowaniu możesz zmienić login w zakładce Konto.
Hasło ustala się podczas pierwszego logowania / aktywacji konta.
Proponowany zakres zadań: kwerendy w celu udzielenia odpowiedzi na wnioski i zapytania interesantów udzielanie informacji interesantom wewnętrznym i zewnętrznym przygotowanie i wysyłka korespondencji wydawanie i wysyłanie dokumentów oraz ich ewidencja prowadzenie kancelarii akt spraw Archiwum w wersji papierowej i systemie teleinformatycznym EZD przejmowanie dokumentacji z komórek administracyjnych i jednostek organizacyjnych UMK nadzór nad przygotowaniem dokumentacji niearchiwalnej do brakowania oraz prawidłowym sporządzaniem jej spisów w komórkach organizacyjnych przygotowanie dokumentów przeznaczonych do archiwizacji sporządzanie uwierzytelnionych kserokopii oraz zaświadczeń z przechowywanych materiałów archiwalnych i prowadzenie ich rejestru wypożyczania akt wydziałom i komórkom organizacyjnym realizacja zamówień za pomocą programu Xprimer realizacja zamówień z magazynów na Bielanach
Wymagania
Praca zgodna z obszarem kształcenia
nauki humanistyczne
Kierunki studiów
Archiwistyka i zarządzanie dokumentacją
Umiejętności IT
Opis
Poziom
Programy biurowe / Microsoft Office / Excel
średniozaawansowany
Języki
angielski
B1 - średniozaawansowany
Kompetencje zawodowe / miękkie / społeczne
Potencjał
Komunikatywność (poziom 2)
Ludzie
Praca zespołowa (poziom 2)
poziom 2 - samodzielne wykorzystywanie wiedzy i umiejętności, sprawne i efektywne działanie, dążenie do i osiąganie celów
Inne wymagania
Wymagane kompetencje i kwalifikacje: wykształcenie wyższe, preferowane studia w zakresie archiwistyki i zarządzania dokumentacją znajomość zasad wykonywania czynności z zakresu archiwizacji, porządkowania, klasyfikacji dokumentacji, brakowania znajomość przepisów Ustawy o Narodowym Zasobie Archiwalnym i Archiwach (z dn. 14.07.1983.r. z późn. zm.) oraz regulacji ogólnie obowiązujących dotyczących postępowania z dokumentacją umiejętność posługiwania się JRWA umiejętność posługiwania się EZD dobra znajomość pakietu MS Office znajomość języka angielskiego umiejętność pracy w zespole komunikatywność wysoka kultura osobista
Warunki zatrudnienia
My oferujemy: zatrudnienie na wiodącym Uniwersytecie nastawionym na rozwój pracowników stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę współpracę z profesjonalnym zespołem wsparcie HR dofinansowania do karty Multisport dofinansowanie do opieki nad dziećmi dodatkowy pakiet opieki zdrowotnej dofinansowanie do wczasów szkolenia i możliwość podnoszenia kwalifikacji
---
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: praca@umk.pl z dopiskiem „Specjalista Archiwum” w terminie do dnia 5 maja 2024 r. Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu z siedzibą przy ul. Gagarina 11, 87-100 Toruń (Pracodawca - administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę kontaktując się z nami pod adresem e-mail: praca@umk.pl.