Logowanie studenta / absolwenta
Przed pierwszym logowaniem należy aktywować konto.
Pierwszym loginem jest Twój numer PESEL.
Po zalogowaniu możesz zmienić login w zakładce Konto.
Hasło ustala się podczas pierwszego logowania / aktywacji konta.
Marketing / Reklama / Promocja / PR: Specjalista ds. marketingu
Typ pracy
praca stała
Forma świadczenia pracy
stacjonarna
Typ kandydata
Absolwent
Kraj
Polska
Województwo
mazowieckie
Miasto
Warszawa Ochota
Obowiązki
Tworzenie angażujących treści zgodnych z naszą strategią Opracowywanie atrakcyjnych prezentacji w PowerPoint do użytku wewnętrznego i zewnętrznego Tworzenie wpisów na bloga/ newslettera Badanie trendów branżowych i działań konkurencji w celu dostosowania do nich tworzonych treści Pomoc i angażowanie się w zarządzaniu kontami na mediach społecznościowych ze szczególnym uwzględnieniem LinkedIn Praca nad zmianami na naszej stronie internetowej (programista webowy je wdroży, ale Ty opracujesz plan) Tworzenie grafik i projektów w Canva lub korzystanie z narzędzi AI - jeśli korzystasz z innych narzędzi do grafiki, będzie to dodatkowym atutem Wspieranie działań promocyjnych wydarzeń w celu maksymalizacji zaangażowania i widoczności po wydarzeniu. Pomoc w działaniach z zakresu PR i wnioskowanie o monitorowanie i analizowanie wyników działań content marketingowych Podążanie za najnowszymi trendami i najlepszymi praktykami w content marketingu oraz branży związanej z AI Praca samodzielna i zespołowa, wykorzystująca własną kreatywność i inicjatywę Pozytywne podejście i urok osobisty mile widziane!
Wymagania
Praca zgodna z obszarem kształcenia
nauki humanistyczne
Kierunki studiów
dziennikarstwo i public relations, marketing i sprzedaż, Dziennikarstwo ogólne
Umiejętności IT
Opis
Poziom
Programy biurowe / Microsoft Office / Word
zaawansowany
Języki
angielski
B2 - ponadśredniozaawansowany
polski
C1 - zaawansowany
Kompetencje zawodowe / miękkie / społeczne
Potencjał
Komunikatywność (poziom 2)
Zadania
Sumienność i dokładność (poziom 2)
Ludzie
Praca zespołowa (poziom 2)
Motywacja
Zaangażowanie (poziom 2)
poziom 2 - samodzielne wykorzystywanie wiedzy i umiejętności, sprawne i efektywne działanie, dążenie do i osiąganie celów
Inne wymagania
Mile widziane technologie: Power Point, Canva lub podobne programy, Google Drive, Chat GPT
Warunki zatrudnienia
Stałej i stabilnej formy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (UoP) Mentoringu od doświadczonej osoby na podobnym stanowisku w spółce zależnej Możliwości pracy hybrydowej (na pełnym etacie jeden dzień) Elastycznych godzin pracy i możliwości dostosowania ich do innych zobowiązań Pracy w dynamicznie rozwijającej się branży AI Możliwości rozwoju zawodowego w kierunku stanowiska Kierownika Marketingu