Logowanie studenta / absolwenta
Przed pierwszym logowaniem należy aktywować konto.
Pierwszym loginem jest Twój numer PESEL.
Po zalogowaniu możesz zmienić login w zakładce Konto.
Hasło ustala się podczas pierwszego logowania / aktywacji konta.
Asystent/-ka w Zespole Informatycznego Wsparcia Operacji
Obszar zawodowy
IT: pozostałe
Typ pracy
praca stała
Forma świadczenia pracy
hybrydowa
Typ kandydata
Student/Absolwent
Kraj
Polska
Województwo
mazowieckie
Miasto
Warszawa
Obowiązki
Twój zakres obowiązków: Obsługa i nadzór nad systemami informatycznymi, Zapewnienie wsparcia procesów biznesowych w obszarze IT, Zapewnienie bieżącego wsparcia aplikacji biznesowych dla wewnętrznych użytkowników w ramach pierwszej linii wsparcia, Współpraca z drugą linią wsparcia, zespołem developerskim oraz użytkownikiem eksploatowanych aplikacji, Obsługa procesu wymiany danych z klientami zewnętrznymi, Udział w testowaniu obsługiwanych aplikacji.
Wymagania
Praca zgodna z obszarem kształcenia
nauki ścisłe, nauki techniczne
Kierunki studiów
INFORMATYKA, Informatyka i Ekonometria, Informatyka stosowana, informatyka i ekonometria (Informatics and Econometrics)
Języki
polski
C1 - zaawansowany
Inne wymagania
Nasze wymagania: Wykształcenie co najmniej średnie, Dyspozycyjność (praca w systemie zmianowym, w tym w godzinach nocnych), Znajomość środowiska Unix / Linux (dla stanowiska asystenckiego wystarczy podstawowa znajomość konsoli), Posiadanie zdolności analitycznych oraz umiejętności koordynowania wielu zadań, Umiejętność wyciągania wniosków oraz poszukiwania rozwiązań, Umiejętność współpracy z ludźmi na różnym poziomie w organizacji, Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2 umożliwiającym prowadzenie korespondencji.
Mile widziane: Znajomość zagadnień związanych z przesyłaniem i szyfrowaniem danych, Obsługa i analiza skryptów w środowisku Unix / Linux, Znajomość dobrych praktyk IT zgodnie z ITIL, Zainteresowanie tematyką funduszy inwestycyjnych, Chęć rozwijania własnych kompetencji.
Warunki zatrudnienia
To oferujemy: Szansę na zdobycie doświadczenia w firmie będącej liderem na rynku rozwiązań FinTech, Kompleksowy program wdrożeniowy (onboarding), Doświadczony zespół z dużym know-how i bazą wiedzy dostępną dla każdego, Pakiet szkoleń wewnętrznych, Po etapie wdrożenia, kiedy tylko poczujesz się pewniej – możliwość pracy w trybie hybrydowym (50/50), Różnego rodzaju benefity.