Logowanie studenta / absolwenta
Przed pierwszym logowaniem należy aktywować konto.
Pierwszym loginem jest Twój numer PESEL.
Po zalogowaniu możesz zmienić login w zakładce Konto.
Hasło ustala się podczas pierwszego logowania / aktywacji konta.
Sprzedaż / Obsługa klienta: Specjalista ds. obsługi klienta
Typ pracy
praca stała
Forma świadczenia pracy
hybrydowa
Typ kandydata
Student/Absolwent
Kraj
Polska
Województwo
mazowieckie
Miasto
Warszawa
Obowiązki
Jakie wyzwania na Ciebie czekają:
Praca w systemie zmianowym Codzienne inspirowanie naszych Klientów do podróży Wsparcie naszych Klientów, kiedy muszą zmienić swoje plany wyjazdowe Doradztwo i odpowiedź na zaistniałe potrzeby Kontakty z obiektami hotelowymi w kwestiach organizacyjnych Współpraca z innymi działami w firmie
Wymagania
Języki
angielski
C1 - zaawansowany
polski
C1 - zaawansowany
Inne wymagania
Czego od Ciebie oczekujemy:
Komunikatywności i cierpliwości podczas obsługi Klientów przez telefon lub e-mail Wysokiej kultury osobistej Znajomości języka angielskiego i polskiego Mile widziane będzie doświadczenie w turystyce i/lub obsłudze klienta
Warunki zatrudnienia
Oferujemy:
Pracę w dynamicznie rozwijającej się, międzynarodowej organizacji z branży travel e-commerce Pracę na pełen etat Umowę o pracę Pracę zmianową, z grafikiem dopasowanym do możliwości pracy kandydata (godziny dostępności dla klientów: pon-pt 8-20, weekendy 10-18) Krótki proces rekrutacyjny i możliwość rozpoczęcia pracy "od zaraz" Hybrydowy model pracy Wsparcie w procesie adaptacji i cykl szkoleń wprowadzających Świetną atmosferę pracy w zgranym zespole Elastyczne godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy Pakiet benefitów indywidualnych: prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie ubezpieczenia na życie oraz kartę Multisport Środki na rezerwacje wyjazdów na Travelist.p