Oferta: 2146/24/PS

Informacja

  • Widzisz tylko fragment wybranej oferty.
  • Oferty w serwisie dostępne są tylko dla zalogowanych użytkowników.

Informacje o pracy
Nr referencyjny
2146/24/PS
Stanowisko
Główny Specjalista Do spraw: zamówień publicznych w Wydziale Zamówień Publicznych w Biurze Administracyjno-Gospodarczym
Obszar zawodowy
Prawo i dziedziny pokrewne: Specjalista ds.zamówień publicznych
Typ pracy
praca stała
Forma świadczenia pracy
stacjonarna
Typ kandydata
Student/Absolwent
Kraj
Polska
Województwo
mazowieckie
Miasto
Warszawa
Obowiązki
Osoba na tym stanowisku:
 Przygotowuje i realizuje postępowania o udzielenie zamówień w celu racjonalnego wydatkowania środków publicznych.
 Przygotowuje umowy cywilnoprawne zawierane w ramach prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych.
 Weryfikuje i opiniuje wnioski o udzielenie zamówień publicznych.
 Prowadzi rejestr zawartych umów.
 Weryfikuje realizację wniosków o udzielenie zamówień oraz zawartych umów w zakresie terminów oraz wykorzystania kwot przeznaczonych na ich realizację.
 Przygotowuje projekty zarządzeń wewnętrznych w obszarze związanym z udzielaniem zamówień publicznych i organizacją procesu wydatkowania środków publicznych.
Wymagania

Inne wymagania
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
 Wykształcenie: wyższe
 Doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata w obszarze zamówień publicznych
 Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
 Znajomość ustawy o służbie cywilnej w zakresie uprawnień i obowiązków członków korpusu służby cywilnej
 W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r.
do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
 Umiejętność obsługi platformy zakupowej UZP
 Znajomość obsługi komputera, w tym programów pakietów MS Office
 Umiejętność analizy i przetwarzania informacji
 Komunikatywność
 Posiadanie obywatelstwa polskiego
 Korzystanie z pełni praw publicznych
 Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
 Wykształcenie: wyższe na kierunku prawo lub administracja
 Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w administracji publicznej
 Przeszkolenie w zakresie Prawa zamówień publicznych
 Znajomość Kodeksu cywilnego w zakresie działu II
 Doświadczenie w publikacji ogłoszeń w systemie eNotice2
Warunki zatrudnienia
Naszym pracownikom oferujemy:
 stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę u elastycznego pracodawcy,
 przyjazne i otwarte na pracowników z niepełnosprawnościami środowisko pracy,
 pracę w dogodnej lokalizacji, w nowoczesnej przestrzeni biurowej,
 dodatek za wysługę lat (powyżej 5 lat stażu) od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego
w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
 dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastkę”), nagrody jubileuszowe,
 ruchomy czas pracy (możliwość rozpoczęcia pracy między 07.00 a 09.00),
 w uzasadnionych przypadkach możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy,
 możliwość rozwoju zawodowego poprzez bogatą ofertę szkoleń zewnętrznych i w ramach rozbudowanego systemu szkoleń wewnętrznych, możliwość częściowej refundacji kosztów dokształcania,
 możliwość wykupienia pakietu medycznego w preferencyjnej cenie (prywatna opieka medyczna dla pracowników i ich rodzin) i legitymacji uprawniających do przejazdów koleją z 50% zniżką,
 możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie i programu sportowo-rekreacyjnego (Multisport),
 możliwość korzystania z pakietu socjalnego (dofinansowanie wypoczynku, zapomogi, pożyczki mieszkaniowe oraz świadczenia okolicznościowe, np.: imprezy mikołajkowe, „becikowe”, bilety
do kina, bony na zakupy).

Dostępność
 Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu
– nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
 W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
 Urząd Transportu Kolejowego jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
 Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Warunki pracy
 Praca administracyjno-biurowa.
 Budynek Urzędu Transportu Kolejowego w Warszawie oraz jego wyposażenie są dostosowane
do potrzeb osób niepełnosprawnych.
 Narzędzia i materiały pracy: komputer, telefon, drukarka, skaner.
 Inne informacje: budynek jest klimatyzowany.
 Zagrożenie korupcją.
---
 Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo
(lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
 Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty.
 List motywacyjny, życiorys oraz oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
 Jeśli ofertę składasz elektronicznie, własnoręcznie podpisane CV, list motywacyjny i oświadczenia dołącz w formie zeskanowanych dokumentów.
 W przypadku dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
 Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie (decyduje data stempla pocztowego lub data wpływu do Urzędu/na skrzynkę mailową).
 Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
 Oferty kandydatów, którzy nie spełnili wymogów formalnych lub nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
 Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko
te, których wymagamy lub które zalecamy.
 Długość i rodzaj doświadczenia zawodowego musi jednoznacznie wynikać ze złożonych dokumentów (np.: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu/o wykonywaniu prac zleconych/o odbywaniu staży/praktyk/wolontariatu, itp.).
 Przed złożeniem aplikacji prosimy o zapoznanie się z informacjami zamieszczonymi na stronie: https://www.utk.gov.pl/pl/praca-w-utk/informacje-ogolne/zasady-naboru-w-sluzbie/10823,Zasady-naboru-w-Sluzbie-Cywilnej.html
 Informacja o wyniku naboru na powyższe stanowisko zostanie opublikowana na stronach internetowych: http://bip.kprm.gov.pl, http://bip.utk.gov.pl/ oraz udostępniona w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu.
 Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 749 15 20

W zależności od wymagań określonych w ogłoszeniu możliwe są jeszcze dodatkowe etapy naboru.
Jeśli na podstawie formalnej weryfikacji ofert zostaniesz zakwalifikowany(a) do kolejnego etapu naboru to poinformujemy cię telefonicznie lub mailowo o terminie, miejscu oraz o technikach
i metodach naboru. Poszczególne etapy naboru mogą być przeprowadzone w formie zdalnej
(on-line).
Urząd Transportu Kolejowego jest nowoczesnym, przyjaznym i otwartym urzędem zajmującym się m.in. bezpieczeństwem i regulacją rynku kolejowego oraz prawami pasażerów. Podróżni mogą liczyć na naszą pomoc w przypadku, gdy przejazd pociągiem nie przebiegał tak, jak powinien.
Chętnie dzielimy się wiedzą. Dlatego powstała Akademia UTK, w której prowadzimy szkolenia
i warsztaty. Ich tematyka jest na bieżąco dostosowywana do potrzeb rynku. UTK jest inicjatorem „Deklaracji w sprawie rozwoju kultury bezpieczeństwa” oraz konkursu "Kultura bezpieczeństwa" związanego z upowszechnianiem zasad bezpieczeństwa wśród pracowników spółek kolejowych. Upowszechniamy wiedzę na temat praw pasażerów. Na dworcach kolejowych organizujemy akcje informacyjne „Dzień pasażera”. W ramach „Kampanii Kolejowe ABC” uczymy najmłodszych, jak bezpiecznie zachować się w pobliżu torów.
Staramy się zawsze, by sprawy były załatwiane niezwłocznie. W Urzędzie w pełni działa elektroniczny obieg dokumentów. Pozwala to rocznie zaoszczędzić wiele kilogramów papieru. Dużą wagę przykładamy do aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnością. By zapewnić skuteczne stosowanie zasad równego traktowania, od 2015 roku w Urzędzie działa Rzecznik Osób Niepełnosprawnych. UTK zdobył pierwsze miejsce w Konkursie LODOŁAMACZE 2016 za szczególną wrażliwość społeczną i promowanie aktywności osób niepełnosprawnych w różnych dziedzinach życia. Za świadome i skuteczne działania związane z zatrudnianiem pracowników
z niepełnosprawnością zostaliśmy wyróżnieni Medalem Przyjaciel Integracji.

Planujemy następujące metody/techniki naboru:
 analiza merytoryczna i formalna dokumentów aplikacyjnych
 pisemny test wiedzy
 rozmowy kwalifikacyjne wraz ze sprawdzeniem umiejętności obsługi komputera
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
 CV i list motywacyjny
 Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
 Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
 Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
 W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r.
do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
 Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
 Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
 Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
 Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
 Kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie w zakresie Prawa zamówień publicznych
Aplikuj do: 6 maja 2024
Aplikuj mailowo na adres: rekrutacja@utk.gov.pl, w temacie wpisz: Ogłoszenie nr 136878 / 25.04.2024.
lub w formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 136878" na adres:
Urząd Transportu Kolejowego
Al. Jerozolimskie 134
02-305 Warszawa
Dokumenty można składać osobiście w siedzibie Urzędu, przesłać pocztą, za pośrednictwem ePUAP lub poczty elektronicznej na adres: rekrutacja@utk.gov.pl
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 22/ 749 15 20 lub mailowego na adres: rekrutacja@utk.gov.pl
Więcej o pracy na stronie urzędu: https://utk.gov.pl/pl/praca-w-utk/informacje-ogolne/10822,O-NAS.html
 Dokumenty należy złożyć do: 06.05.2024
 Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
 Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych
w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
 Administrator danych i kontakt do niego: Prezes Urzędu Transportu Kolejowego z siedzibą
w Warszawie, Al. Jerozolimskie 134, 02-305 Warszawa
 Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@utk.gov.pl
 Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
 Informacje o odbiorcach danych: Wydział Zasobów Ludzkich Urzędu Transportu Kolejowego oraz Komisja Rekrutacyjna powołana do przeprowadzenia rekrutacji na dane stanowisko
 Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
 Uprawnienia:
1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4. prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
 Podstawa prawna przetwarzania danych:
1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
 Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana
w dowolnym czasie.
 Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji;
nie będą też profilowane.
25-04-2024
06-05-2024