Student / alumnus sign in
Before first signing in your account should be activated.
Your ID number is your first login.
After logging in, you can change your login in the Account tab.
Password is set at the first signing in / account activation.
Personnel Management / HR / Professional Counseling
Job type
permanent job
Form of work
hybrid
Candidate type
---
Country
Poland
Voivodeship
Masovian Voivodeship
City
Warszawa
Duties
Samodzielne obsługiwanie niestandardowych i bardziej skomplikowanych usług płacowych i procesów dla klientów, Naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy Sporządzanie oraz przesyłanie deklaracji i sprawozdań do ZUS, US, PFRON, GUS, Udział i/ lub nadzór nad wdrażaniem nowych klientów lub wdrażaniem nowych usług, Sporządzanie zestawień, raportów i analiz z zakresu administracji płac dla Klientów i na potrzeby wewnętrzne, Kontakty z klientami, również w języku angielskim.
Requirements
Other requirements
Minimum 3 lata doświadczenia w naliczaniu wynagrodzeń, Bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy oraz ubezpieczeń społecznych, Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację z klientami(pisemna, oraz telefoniczna), Praktyczna znajomość obsługi programu Płatnik oraz programów pakietu MS Office (zwłaszcza Excel), Umiejętność pracy w zespole.
Employment condition
Pracę w zgranym i wspierającym się zespole, Realizację wielu ciekawych i różnorodnych projektów, Po okresie wdrożenia zapewniamy możliwość pracy hybrydowej (3 dni biuro / 2 dni home office), Stosujemy elastyczne godziny pracy – możesz zacząć między godziną 7 i 9, Zapewniamy opiekę medyczną w sieci Enel-Med., Na preferencyjnych warunkach oferujemy kartę MultiSport i ubezpieczenie grupowe, Świętujemy okrągłe rocznice pracy – ponad 20% osób pracuje z nami ponad 10 lat!