Student / alumnus sign in
Before first signing in your account should be activated.
Your ID number is your first login.
After logging in, you can change your login in the Account tab.
Password is set at the first signing in / account activation.
Twój zakres obowiązków: Obsługa rozmów telefonicznych przychodzących o charakterze informacyjnym, Udzielanie informacji o produktach ubezpieczeniowych i inwestycyjnych, Współpraca z innymi Departamentami, Dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta, Dbanie o dobry wizerunek Firmy.
Requirements
Occupation in accordance with area
Humanities, Social science, Science, Technical science
Other requirements
Nasze wymagania: Doświadczenie w obsłudze Klienta, Odporność na stres i odpowiedzialność za powierzone obowiązki, Umiejętność pracy w zespole, Minimum średnie wykształcenie.
Mile widziane: Znajomość języka angielskiego.
Employment condition
To oferujemy: Szansę na zdobycie doświadczenia w firmie będącej liderem na rynku rozwiązań FinTech, Kompleksowy program wdrożeniowy (onboarding), Doświadczony zespół z dużym know-how i bazą wiedzy dostępną dla każdego, Pakiet szkoleń wewnętrznych, Po etapie wdrożenia, kiedy tylko poczujesz się pewniej – możliwość pracy w trybie hybrydowym (50/50), Różnego rodzaju benefity.