Student / alumnus sign in
Before first signing in your account should be activated.
Your ID number is your first login.
After logging in, you can change your login in the Account tab.
Password is set at the first signing in / account activation.
PROMED - Dział Handlowy - Wsparcie Administracyjne Działu Handlowego
Professional area
Sales / Customer Service
Job type
job training
Form of work
stationary
Candidate type
---
Country
Poland
Voivodeship
Masovian Voivodeship
City
Warszawa
Duties
IDEALNY KANDYDAT TO:
studentka/student ostatnich lat kierunków związanych z inżynierią, medycyną, techniką; osoba umiejąca słuchać, lubiąca się uczyć i w pełni wykorzystywać pozyskaną wiedzę; osoba umiejąca pracować pod presją czasu, planować i zarządzać własną aktywnością; umiejąca pracować samodzielnie; osoba posiadająca praktyczną znajomość pakietu MS Office; osoba otwarta na informacje zwrotne; znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych będzie dodatkowym atutem .
CEL/PROGRAM STAŻU:
Podczas stażu nauczysz się jak jak efektywnie komunikować się w środowisku biznesowym, co jest bardzo ważne w każdej pracy. Spędzony u nas czas da Ci szansę na poznanie nowych ludzi i nauczenie się jak budować relacje z klientami i współpracownikami. Nauczysz się także jak rozwiązywać problemy w kreatywny sposób oraz jak wdrażać innowacyjne pomysły; jak organizować czas pracy swój i swoich współpracowników z Zespołu; jak ustalać priorytety i zbierać, przetwarzać oraz analizować dane. Zdobędziesz umiejętności techniczne, umiejętności miękkie oraz nauczysz się jak radzić sobie ze stresem.
ZADANIA STAŻYSTY:
Zakres praktyk:
Zadania będą dostosowane do zainteresowań i umiejętności Stażysty. Stopniowo, wraz z pozyskiwaną wiedzą i doświadczeniem, będą coraz bardziej odpowiedzialne. 1. wsparcie Zespołu Przedstawicieli Handlowych w codziennych obowiązkach, 2. analiza rynku w zakresie poszczególnych grup produktowych, 3. monitorowanie rynku, analiza ogłaszanych przetargów, 4. przygotowywanie zestawień, analiz, prezentacji, 5. pomoc w przygotowywaniu wycen oraz ofert handlowych dla Klientów, 6. docieranie do potencjalnych klientów różnymi metodami, 7. uczestnictwo w prezentacjach, spotkaniach handlowych, 8. wsparcie Dyrektora Handlowego w codziennej pracy, 9. codzienna współpraca z pozostałymi Działami w Firmie, 10. koordynowanie i nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów w Dziale/Firmie, 11. możliwość zapoznania się z wiedzą z zakresu procedur wewnątrzfirmowych, 12. zapoznanie się z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych, 13. efektywna współpraca z pozostałymi pracownikami firmy, 14. planowanie i zarządzanie własną aktywnością, 15. raportowanie wykonanych zadań