Offer: 1459/24/S

Information

  • You can see now only a part of selected offers.
  • Full version of offers in this portal is available only for registered users.

Job info
Reference number
1459/24/S
Profession
PROMED - Dział Handlowy - Wsparcie Administracyjne Działu Handlowego
Professional area
Sales / Customer Service
Job type
job training
Form of work
stationary
Candidate type
---
Country
Poland
Voivodeship
Masovian Voivodeship
City
Warszawa
Duties
IDEALNY KANDYDAT TO:

studentka/student ostatnich lat kierunków związanych z inżynierią, medycyną, techniką;
osoba umiejąca słuchać, lubiąca się uczyć i w pełni wykorzystywać pozyskaną wiedzę; osoba umiejąca pracować pod presją czasu, planować i zarządzać własną aktywnością; umiejąca pracować samodzielnie; osoba posiadająca praktyczną znajomość pakietu MS Office; osoba otwarta na informacje zwrotne; znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych będzie dodatkowym atutem .

CEL/PROGRAM STAŻU:

Podczas stażu nauczysz się jak jak efektywnie komunikować się w środowisku biznesowym, co jest bardzo ważne w każdej pracy. Spędzony u nas czas da Ci szansę na poznanie nowych ludzi i nauczenie się jak budować relacje z klientami i współpracownikami. Nauczysz się także jak rozwiązywać problemy w kreatywny sposób oraz jak wdrażać innowacyjne pomysły; jak organizować czas pracy swój i swoich współpracowników z Zespołu; jak ustalać priorytety i zbierać, przetwarzać oraz analizować dane. Zdobędziesz umiejętności techniczne, umiejętności miękkie oraz nauczysz się jak radzić sobie ze stresem.

ZADANIA STAŻYSTY:

Zakres praktyk:

Zadania będą dostosowane do zainteresowań i umiejętności Stażysty. Stopniowo, wraz z pozyskiwaną wiedzą i doświadczeniem, będą coraz bardziej odpowiedzialne.
1. wsparcie Zespołu Przedstawicieli Handlowych w codziennych obowiązkach,
2. analiza rynku w zakresie poszczególnych grup produktowych,
3. monitorowanie rynku, analiza ogłaszanych przetargów,
4. przygotowywanie zestawień, analiz, prezentacji,
5. pomoc w przygotowywaniu wycen oraz ofert handlowych dla Klientów,
6. docieranie do potencjalnych klientów różnymi metodami,
7. uczestnictwo w prezentacjach, spotkaniach handlowych,
8. wsparcie Dyrektora Handlowego w codziennej pracy,
9. codzienna współpraca z pozostałymi Działami w Firmie,
10. koordynowanie i nadzór nad sprawnym obiegiem dokumentów w Dziale/Firmie,
11. możliwość zapoznania się z wiedzą z zakresu procedur wewnątrzfirmowych,
12. zapoznanie się z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych,
13. efektywna współpraca z pozostałymi pracownikami firmy,
14. planowanie i zarządzanie własną aktywnością,
15. raportowanie wykonanych zadań
Requirements

Employment condition
Czas trwania:
do ustalenia (min. 2 miesiące)
4500.00 PLN Gross monthly
Aplikacja tylko przez poniższy formularz:

https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=07a5e28b615f4022b1269bba7dbe3bce
18-03-2024
15-05-2024