Student / alumnus sign in
Before first signing in your account should be activated.
Your ID number is your first login.
After logging in, you can change your login in the Account tab.
Password is set at the first signing in / account activation.
-Analizę procesów pod względem: -ograniczenia wpływu reklamacji -doskonalenia procesu obsługi reklamacji -Wypracowywanie pomysłów usprawniających oraz rekomendacji pozwalających na poprawę analizowanych procesów -Analizę i agregację danych w ramach prowadzonych działań usprawniających -Koordynację oraz monitoring wdrożenia wypracowanych zmian w procesach -Przygotowanie materiałów podsumowujących wyniki pracy
Requirements
Study subjects
INFORMATYKA, ekonomia, Zarządzanie
Other requirements
Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:
Jesteś w trakcie ostatniego roku nauki (kierunki ekonomia, bankowość, informatyka, zarządzaniem zmianą) Chcesz zdobyć doświadczenie w obsłudze reklamacji w instytucjach finansowych oraz optymalizacji procesów usługowych Potrafisz logiczne i analitycznie myśleć, prowadzić analizy i prezentować ich wyniki Posiadasz podstawową znajomość produktów bankowych Swobodnie posługujesz się aplikacjami pakietu MS Office
Dodatkowo:
Interesujesz się zagadnieniami związanymi z doskonaleniem procesów (KAIZEN, LEAN) Masz doświadczenie w pracy z bazami danych Posiadasz doświadczenie w sektorze finansowym (obsługa produktów, klientów reklamacji, jakości, customer experience mile widziane)
Employment condition
-4-5 miesięczny staż w ramach umowy o pracę, rozpoczynający się w lipcu -Płatny urlop „na sesję” -System szkoleń i programów rozwojowych -Wsparcie Mentora i współpracę z Ekspertami, którzy chętnie dzielą się wiedzą i doświadczeniem -Udział w wyjątkowych inicjatywach realizowanych w banku m.in. wewnętrznych akcjach charytatywnych, ekologicznych, sportowych -Dostęp do Wewnętrznej Giełdy Pracy -Przyjazną atmosferę w pracy