Student / alumnus sign in
Before first signing in your account should be activated.
Your ID number is your first login.
After logging in, you can change your login in the Account tab.
Password is set at the first signing in / account activation.
Specjalista/ka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Professional area
Sales / Customer Service: Customer Service Specialist
Job type
permanent job
Form of work
stationary
Candidate type
Student/Alumnus
Country
Poland
Voivodeship
Masovian Voivodeship
City
Warsaw
Duties
Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta, pomoc w rozwiązywaniu problemów z bookowaniem hoteli, lotów; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Aktualizacja bazy klientów.
Ta praca jest dla Ciebie jeśli: Biegle posługujesz się językiem niemieckim (C1) oraz znasz język angielski na poziomie minimum B1; Chcesz połączyć pracę ze studiami; Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą; Chcesz pracować w międzynarodowym, dynamicznym środowisku; Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic, obsługa komputera nie jest dla Ciebie trudna; Jesteś osobą zmotywowaną i chętną aby się rozwijać.
Dołącz do nas a zyskasz: Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. Obsługi klienta; Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna); Pracę z nowoczesnego biura w Warszawie; Elastyczny grafik; Świetną atmosferę w zgranym zespole.
Co jeszcze warto wiedzieć? Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem to twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja; Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia;