Offer: 2141/24/S

Information

  • You can see now only a part of selected offers.
  • Full version of offers in this portal is available only for registered users.

Job info
Reference number
2141/24/S
Profession
Sprawny staż w wydziale reklamacji - mBank
Professional area
Sales / Customer Service
Job type
job training
Form of work
remote
Candidate type
Student/Alumnus
Country
Poland
Voivodeship
Łódź Voivodeship
City
Łódź
Duties
Twoje różnorodne zadania:

1) analizowanie problemów zgłaszanych przez klienta,
2) wyszukiwanie informacji, które będą rozstrzygające w kontekście zgłaszanej reklamacji,
3) przygotowywanie odpowiedzi pisemnych,
4) eliminowanie przyczyn reklamacji,
5) współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi banku w ramach procesu rozpatrywania reklamacji
Requirements

Study subjects
administracja, administracja i zarządzanie

Other requirements
Włącz się, jeśli:

1) potrafisz wyciągać wnioski i podejmować decyzje,
2) wyróżniasz się empatią, wysoką kulturą osobistą i odpowiedzialnością,
3) ważna jest dla Ciebie dobra jakość wykonywanej pracy i proponowanych rozwiązań klientom,
4) dobrze organizujesz swoją pracę i dobrze odnajdujesz się w zmiennym środowisku,
5) potrafisz pracować pod presją czasu,
6) studiujesz bankowość lub polonistykę lub kierunek pokrewny,
7) posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności
Employment condition
Korzyści ze współpracy:

1) płatny staż całoroczny od lipca 2024 r.,
2) umowa stażowa, hybrydowy model pracy spotkania 1x tygodniu w biurze lub praca zdalna,
3) praca w prężnym zespole, chętnie dzielącym się wiedzą,
4) nowoczesne narzędzia i systemy pracy,
5) bogaty pakiet socjalny (dofinansowanie do opieki medycznej, wypoczynku, karty sportowej i inne),
6) oferta szkoleń (m.in. Piątki z rozwojem) oraz aplikacje do nauki i rozwoju (LinkedIn Learning i Legimi),
7) możliwość zdobycia przekrojowej wiedzy na temat produktów bankowych i organizacji,
8) szansa na kontynuację kariery w strukturach mBanku
4872.00 PLN Gross monthly
Sprawny staż to program Fundacji Integralia dla studentów/studentek i absolwentów/absolwentek z niepełnosprawnościami oferujący przyjazne, płatne staże w renomowanych firmach.

Paweł, student trzeciego roku finansów i rachunkowości, zdobył doświadczenie zawodowe w dziale operacji księgowych międzynarodowej firmy. Po stażu pracodawca zaproponował mu dalszą współpracę. Paweł z sukcesem łączy pracę ze studiami.

Bądź jak Paweł! Przyśpiesz swój rozwój zawodowy i zdobywaj doświadczenie w branży. Podejmij Sprawny staż w wydziale reklamacji w mBanku.

Od lat mBank jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Dziś wyznacza standardy rozwoju bankowości mobilnej i internetowej. mBank to przede wszystkim ludzie, dlatego warto do niego dołączyć. Firma ceni różnorodność - dba o to, by procesy były inkluzywne. Czerpie z szerokiego wachlarza cech, talentów i doświadczeń wszystkich osób w zespołach.

Proces rekrutacji składa się z dwóch głównych etapów:

Pierwszy etap prowadzony jest przez Fundację Integralia. Rozmowy kwalifikacyjne odbywają się w godzinach 8.00 - 16.00 (stacjonarnie lub online). Jeśli pomyślnie przejdziesz ten etap, zarekomendujemy Twoją kandydaturę do stażodawcy.

Drugi etap prowadzony jest przez firmę, która realizuje staż. O wyniku rozmów dowiesz się najpóźniej do 21 czerwca 2024 roku.
Podczas rekrutacji mogą pojawić się testy kompetencyjne.

Ważne jest dla nas stworzenie dostępnego procesu rekrutacji na każdym jego etapie. Jeśli masz jakiekolwiek potrzeby wynikające z niepełnosprawności, poinformuj nas o tym w formularzu rekrutacyjnym lub podczas rozmowy telefonicznej z rekruterką. Zadbamy o nie w trakcie rekrutacji.

Dziękujemy wszystkim Kandydatom i Kandydatkom za zainteresowanie ogłoszeniem. Jeśli spełniasz powyższe kryteria, wypełnij formularz dostępny na stronie https://sprawnystaz.pl/wszystkie-staze/
24-04-2024
31-05-2024